Stap 6. Het fundament

Nog even alles op een rijtje...

Het resultaat

Vertel in 1 zin wat het resultaat is van jouw aanbod. Een voorbeeld bij mij is in 7 dagen passief inkomen of in 6 maanden tijd 24/7 geld verdienen.

FOMO

Hoe ga je FOMO creëeren? Hoe zorg je ervoor dat jouw ideale klant urgentie voelt? Bepaal dit voor zowel binnen als buiten je aanbod.

Pijnpunt

Benoem de 3 hoofdpijnpunten waar je tijdens de lancering op wilt gaan focussen. Waar liggen zij 's nachts wakker van? Wat staat ze in de weg? Welke gedachte maalt vaak door hun hoofd?

Waarom moet iemand bij jou zijn?

Wat maakt jou uniek? Waarom moet iemand jouw aanbod kopen en niet die van de concurrent? Schrijf de 3 belangrijkste redenen op,

Reallife doelgroep

Tegen welke 3 personen ga jij praten? Op wie focus jij je? Heb je scherp waar zij tegenaan lopen en waar jouw product bij kan helpen?